Tantárgy kódja
KMB2347
Tantárgy neve
Marketingkommunikáció (MO)
Tantárgy angol neve
Marketing Communication
Kredit
3
Félévi követelmény
Vizsga
Heti óraszám
2 + 0
Elmélet
+ Gyakorlat
Előkövetelmény
KMB1107
Ajánlott félév
3
Cél
A tárgy célja a hallgatók megismertetése a fogyasztói célcsoportok magatartásának befolyásolását szolgáló bevételnövelő kommunikáció elméleti koncepcióival, és annak megtervezésére-megvalósítására vonatkozó információkkal.
Cél angol
The course aims to provide students to familiarize students with behavior factors influencing consumer targeting, communication theory concepts. The aim is that the student megimserkedjen communication plans. information.
Tartalom
A marketingkommunikáció folyamata, funkciói. A fogyasztói magatartás-mint a marketingkommunikáció célterülete. A reklám potenciális hatásmechanizmusai. A reklámpszichológia. Az „egyéni változók”, mint a reklámok hatásosságát befolyásoló tényezők. Az egyes egyéni változók reklámvonzatai.
Tartalom angol
The marketing communication process functions. The consumer behavior, Target areas of marketing communications. The advertising potential mechanisms of action. The advertising psychology. affecting the "individual variables", the effectiveness of advertising factors. The Custom Variables advertising implications
Számonkérés
A hallgatók a félév során házi dolgozatot készítenek, félév végén szóbeli vizsga, értékelése vizsgajeggyel. 2 zárthelyi dolgozat.
Számonkérés angol
The students develop a home assignment. The term ends by an oral examination, evaluated by a normal grade. 2 classroom test.
Irodalom
Fazekas Ildikó; Harsányi Dávid (2003): Marketingkommunikáció, Szókratész Külgazdasági Akadémia, Budapest; Hofmeister-Tóth Ágnes -Törőcsik Mária (2001): Fogyasztói magatartás. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest; Nyárádi Gáborné – Szeles Péter (2001): Public Relation I-II. Perfekt Kiadó, Budapest; Bernard Brochand - Jacques Lendrevie (2004): A reklám alapkönyve, KJK Kerszöv, Budapest
Irodalom angol
Fazekas Ildikó; Harsányi Dávid (2003): Marketingkommunikáció, Szókratész Külgazdasági Akadémia, Budapest; Hofmeister-Tóth Ágnes -Törőcsik Mária (2001): Fogyasztói magatartás. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest; Nyárádi Gáborné – Szeles Péter (2001): Public Relation I-II. Perfekt Kiadó, Budapest; Bernard Brochand - Jacques Lendrevie (2004): A reklám alapkönyve, KJK Kerszöv, Budapest
Tantárgyfelelős intézet kódja
GTI
Tantárgyfelelős oktató
Dr. Szakál Zoltán Zsolt
Ekvivalencia
SK1028