Főoldal > 2016/2017. tanév > Marketingkommunikáció (MO)

Tantárgy kódja

KMB2347

Tantárgy neve

Marketingkommunikáció (MO)

Tantárgy angol neve

Marketing Communication

Kredit

3

Félévi követelmény

Vizsga

Heti óraszám

2 + 0
Elmélet + Gyakorlat

Előkövetelmény

KMB1107

Ajánlott félév

3

Cél

A tárgy célja a hallgatók megismertetése a fogyasztói célcsoportok magatartásának befolyásolását szolgáló bevételnövelő kommunikáció elméleti koncepcióival, és annak megtervezésére-megvalósítására vonatkozó információkkal.

Cél angol

The course aims to provide students to familiarize students with behavior factors influencing consumer targeting, communication theory concepts. The aim is that the student megimserkedjen communication plans. information.

Tartalom

A marketingkommunikáció folyamata, funkciói. A fogyasztói magatartás-mint a marketingkommunikáció célterülete. A reklám potenciális hatásmechanizmusai. A reklámpszichológia. Az „egyéni változók”, mint a reklámok hatásosságát befolyásoló tényezők. Az egyes egyéni változók reklámvonzatai.

Tartalom angol

The marketing communication process functions. The consumer behavior, Target areas of marketing communications. The advertising potential mechanisms of action. The advertising psychology. affecting the "individual variables", the effectiveness of advertising factors. The Custom Variables advertising implications

Számonkérés

A hallgatók a félév során házi dolgozatot készítenek, félév végén szóbeli vizsga, értékelése vizsgajeggyel. 2 zárthelyi dolgozat.

Számonkérés angol

The students develop a home assignment. The term ends by an oral examination, evaluated by a normal grade. 2 classroom test.

Irodalom

Fazekas Ildikó; Harsányi Dávid (2003): Marketingkommunikáció, Szókratész Külgazdasági Akadémia, Budapest; Hofmeister-Tóth Ágnes -Törőcsik Mária (2001): Fogyasztói magatartás. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest; Nyárádi Gáborné – Szeles Péter (2001): Public Relation I-II. Perfekt Kiadó, Budapest; Bernard Brochand - Jacques Lendrevie (2004): A reklám alapkönyve, KJK Kerszöv, Budapest

Irodalom angol

Fazekas Ildikó; Harsányi Dávid (2003): Marketingkommunikáció, Szókratész Külgazdasági Akadémia, Budapest; Hofmeister-Tóth Ágnes -Törőcsik Mária (2001): Fogyasztói magatartás. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest; Nyárádi Gáborné – Szeles Péter (2001): Public Relation I-II. Perfekt Kiadó, Budapest; Bernard Brochand - Jacques Lendrevie (2004): A reklám alapkönyve, KJK Kerszöv, Budapest

Tantárgyfelelős intézet kódja

GTI

Tantárgyfelelős oktató

Dr. Szakál Zoltán Zsolt

Ekvivalencia

SK1028