Tantárgy kódja
KMF2322
Tantárgy neve
Reklámismeret
Tantárgy angol neve
Advertisement Studies
Kredit
4
Félévi követelmény
Vizsga
Heti óraszám
1 + 2
Elmélet
+ Gyakorlat
Ajánlott félév
3
Cél
A leendő kommunikátor asszisztens megismeri a reklám világát, a reklámozás technikáit, a reklám hatékonyságát befolyásoló tényezőket, azok mérési eljárásait. A hallgató képessé válik üzleti szempontból is értékelni a kommunikáció ezen formáját, alkalmassá téve őket üzleti kommunikációs stratégiájuk kialakításában, munkakörük ellátásában.
Tartalom
A reklám története, reklámelméletek, reklámozási módszerek, reklámeszközök és típusok. A reklámeszközök és reklámhordozók közötti különbség. A reklám pszichológiai hatásai. Társadalmi csoportok és a reklám. Életkorok és reklám. Szimbólumok és jelek szerepe a reklámban. Kommunikáció és a reklám kapcsolata, verbalitás és nonverbalitás. Tömegkommunikáció és reklám kapcsolata, reklám a tömegtársadalomban.
Tantárgyfelelős intézet kódja
GTI
Tantárgyfelelős oktató
Dr. Magyar Zoltán