Főoldal > 2016/2017. tanév > Településmarketing

Tantárgy kódja

GZB1696

Tantárgy neve

Településmarketing

Tantárgy angol neve

Settlement Marketing

Kredit

2

Félévi követelmény

Gyakorlati jegy

Heti óraszám

2 + 0
Elmélet + Gyakorlat

Ajánlott félév

6

Cél

A tantárgy célja, hogy a hallgató képes legyen modellekben gondolkodni, illetve a stratégiatervezést és egy összetett régió- település marketing rendszert átlátni és tartalommal feltölteni, az összefüggéseket meglátni.

Tartalom

A településhez kötődő identitást a térség, a település versenyképességének, komparatív előnyeinek, vonzerejének feltárása, realizálásának segítése, kommunikálás a sokoldalú fejlesztési, gazdasági, életmódbeli célok elérésének érdekében, szolgálatában. Értékrend típusok és elemzések (igazgatási, üzleti, közösségi megközelítésben). További tartalom: ? A kompetencia marketing tartalmi keretei. ? Környezeti és piaci tendenciák. ? Stratégiai tervezési folyamatok, elemzései módszerek. ? Stratégiai koncepciók és megvalósíthatóság.

Tantárgyfelelős intézet kódja

GTI

Tantárgyfelelős oktató

Dr. Szakál Zoltán Zsolt