Tantárgy kódja
GZB1696
Tantárgy neve
Településmarketing
Tantárgy angol neve
Settlement Marketing
Kredit
2
Félévi követelmény
Gyakorlati jegy
Heti óraszám
2 + 0
Elmélet
+ Gyakorlat
Ajánlott félév
6
Cél
A tantárgy célja, hogy a hallgató képes legyen modellekben gondolkodni, illetve a stratégiatervezést és egy összetett régió- település marketing rendszert átlátni és tartalommal feltölteni, az összefüggéseket meglátni.
Tartalom
A településhez kötődő identitást a térség, a település versenyképességének, komparatív előnyeinek, vonzerejének feltárása, realizálásának segítése, kommunikálás a sokoldalú fejlesztési, gazdasági, életmódbeli célok elérésének érdekében, szolgálatában. Értékrend típusok és elemzések (igazgatási, üzleti, közösségi megközelítésben).
További tartalom:
? A kompetencia marketing tartalmi keretei.
? Környezeti és piaci tendenciák.
? Stratégiai tervezési folyamatok, elemzései módszerek.
? Stratégiai koncepciók és megvalósíthatóság.
Tantárgyfelelős intézet kódja
GTI
Tantárgyfelelős oktató
Dr. Szakál Zoltán Zsolt