Főoldal > 2016/2017. tanév > Nemzetközi kereskedelem és marketing

Tantárgy kódja

GZB2683

Tantárgy neve

Nemzetközi kereskedelem és marketing

Tantárgy angol neve

International Trade and Marketing

Kredit

4

Félévi követelmény

Gyakorlati jegy

Heti óraszám

0 + 2
Elmélet + Gyakorlat

Előkövetelmény

GZB2561

Ajánlott félév

6

Cél

A tárgy célja a hallgatók megismertetése a – a gyártóbázis és a fogyasztói piac nemzeti szintű elkülönülése esetében – releváns marketingtevékenység kialakításának koncepciójával, és az egyes marketingdöntések meghozatalához szükséges információk beszerzési lehetőségeivel.

Tartalom

A globalizáció és a lokalizáció, mint a nemzetközi marketingtevékenység kialakítását befolyásoló trendeket összegző világjelenségek tárgyalása. A piacválasztás és a külpiaci megjelenés formái. Marketingstratégia a nemzetközi piacokon. Az egyes marketingaktivitások kialakításának programja. A nemzetközi fogyasztói és szervezeti piacok kutatásának sajátosságai, módszerei. Esettanulmányok.

Tantárgyfelelős intézet kódja

GTI

Tantárgyfelelős oktató

Dr. Magyar Zoltán

Ekvivalencia

ÜS2323