Tantárgy kódja
GZB2681
Tantárgy neve
Marketing kommunikáció
Tantárgy angol neve
Marketingcommunication
Kredit
4
Félévi követelmény
Vizsga
Heti óraszám
0 + 2
Elmélet
+ Gyakorlat
Ajánlott félév
6
Cél
A tárgy célja a hallgatók megismertetése a fogyasztói célcsoportok magatartásának befolyásolását szolgáló bevételnövelő kommunikáció elméleti koncepcióival, és annak megtervezésére-megvalósítására vonatkozó információkkal.
Tartalom
A marketingkommunikáció folyamata, funkciói. A fogyasztói magatartás, mint a marketingkommunikáció célterülete. A reklám potenciális hatásmechanizmusai. A reklámpszichológia. Az „egyéni változók”, mint a reklámok hatásosságát befolyásoló tényezők. Az egyes egyéni változók reklámvonzatai.
Tantárgyfelelős intézet kódja
GTI
Tantárgyfelelős oktató
Dr. Szakál Zoltán Zsolt
Ekvivalencia
ÜS2208