Főoldal > 2016/2017. tanév > Marketing kommunikáció

Tantárgy kódja

GZB2681

Tantárgy neve

Marketing kommunikáció

Tantárgy angol neve

Marketingcommunication

Kredit

4

Félévi követelmény

Vizsga

Heti óraszám

0 + 2
Elmélet + Gyakorlat

Ajánlott félév

6

Cél

A tárgy célja a hallgatók megismertetése a fogyasztói célcsoportok magatartásának befolyásolását szolgáló bevételnövelő kommunikáció elméleti koncepcióival, és annak megtervezésére-megvalósítására vonatkozó információkkal.

Tartalom

A marketingkommunikáció folyamata, funkciói. A fogyasztói magatartás, mint a marketingkommunikáció célterülete. A reklám potenciális hatásmechanizmusai. A reklámpszichológia. Az „egyéni változók”, mint a reklámok hatásosságát befolyásoló tényezők. Az egyes egyéni változók reklámvonzatai.

Tantárgyfelelős intézet kódja

GTI

Tantárgyfelelős oktató

Dr. Szakál Zoltán Zsolt

Ekvivalencia

ÜS2208