Főoldal > 2016/2017. tanév > Marketing és kereskedelem

Tantárgy kódja

GZB2682

Tantárgy neve

Marketing és kereskedelem

Tantárgy angol neve

Marketing and Trade

Kredit

5

Félévi követelmény

Gyakorlati jegy

Heti óraszám

2 + 0
Elmélet + Gyakorlat

Ajánlott félév

6

Cél

A tantárgy célja, hogy a hallgató képes legyen a marketing szerepét meghatározni a kereskedelemben. Cél, hogy rálátása legyen a hallgatónak a disztribúciós csatornák sajátosságaira, mindezt a hazai és a nemzetközi piacokon is alkalmazni tudja.

Tartalom

A nemzetközi marketing környezete. Porter féle versenystruktúra. Nemzetközi márkastratégiák. Kereskedelmi formák, hálózatok. Disztribúció a marketingben. Csatornapolitika a globalizált környezetben. Az eladásmenedzsment folyamata. Business marketing.

Tantárgyfelelős intézet kódja

GTI

Tantárgyfelelős oktató

Dr. Hegedűs László Zsigmond

Ekvivalencia

ÜS1104