Tantárgy kódja
GZB2682
Tantárgy neve
Marketing és kereskedelem
Tantárgy angol neve
Marketing and Trade
Kredit
5
Félévi követelmény
Gyakorlati jegy
Heti óraszám
2 + 0
Elmélet
+ Gyakorlat
Ajánlott félév
6
Cél
A tantárgy célja, hogy a hallgató képes legyen a marketing szerepét meghatározni a kereskedelemben. Cél, hogy rálátása legyen a hallgatónak a disztribúciós csatornák sajátosságaira, mindezt a hazai és a nemzetközi piacokon is alkalmazni tudja.
Tartalom
A nemzetközi marketing környezete. Porter féle versenystruktúra. Nemzetközi márkastratégiák. Kereskedelmi formák, hálózatok. Disztribúció a marketingben. Csatornapolitika a globalizált környezetben. Az eladásmenedzsment folyamata. Business marketing.
Tantárgyfelelős intézet kódja
GTI
Tantárgyfelelős oktató
Dr. Hegedűs László Zsigmond
Ekvivalencia
ÜS1104