Tantárgy kódja

KMF2322

Tantárgy neve

Reklámismeret

Tantárgy angol neve

Advertisement Studies

Kredit

4

Félévi követelmény

Vizsga

Heti óraszám

1 + 2
Elmélet + Gyakorlat

Ajánlott félév

3

Cél

A leendő kommunikátor asszisztens megismeri a reklám világát, a reklámozás technikáit, a reklám hatékonyságát befolyásoló tényezőket, azok mérési eljárásait. A hallgató képessé válik üzleti szempontból is értékelni a kommunikáció ezen formáját, alkalmassá téve őket üzleti kommunikációs stratégiájuk kialakításában, munkakörük ellátásában.

Tartalom

A reklám története, reklámelméletek, reklámozási módszerek, reklámeszközök és típusok. A reklámeszközök és reklámhordozók közötti különbség. A reklám pszichológiai hatásai. Társadalmi csoportok és a reklám. Életkorok és reklám. Szimbólumok és jelek szerepe a reklámban. Kommunikáció és a reklám kapcsolata, verbalitás és nonverbalitás. Tömegkommunikáció és reklám kapcsolata, reklám a tömegtársadalomban.

Tantárgyfelelős intézet kódja

GTI

Tantárgyfelelős oktató

Dr. Magyar Zoltán